Kızlar selam, 14 ağustosta doktora gittim yumurtam 17-18 mm di 2 günde bir ilişki önermişti doktorum. 12 sinde ilişki olmustu 14 ünü de değerlendirdim dün boş geçti bugünü de değerlendiririm diye düsünüyordum fakat ovülasyon testi yaptım az önce negatif cıktı test uzun zamandır elimde ya bozuk yada çatlamam gerçekleşti. Sizce bugünü değerlendirsem hala hamilelik ihtimal var mı olanilir öi