Ben suan 19+5 ım sımdıye kadar huseyın azer yılmaza gidiyodum
Son zamanlarda pek ıyı ılgılenmedıgını hıssettım resım dahı baya hafta sonra aldım kalp atısı dınletmıyo bılgı vermıyo kılo boy soylemıyo kagıtta haftası bıle yazmıyo Bakıyo soyluyo asıstanı yazıyo gönderiyo agzından zor laf alıyorum 🥺 haftası yazmayıncada karıştırıyom değiştirmek istiyorum öneriniz neler???