Kızlar aslında bu 4 . Bebeğim ama diğerlerinde hep belli oluyor bulantı tansiyon falan ama bunda hiç yok ara ara belli ediyordu ama son 2-3 gündür aşırı şiştim kocaman karnım oldu ağrılarım oluyor taş gibi karnım zerree belirtim kalmadı yok bir iki tanıdıgım belirti olmadıgında bebek kalbi durıyor diyorlar doğrumu cuma kontorl var ama bu gün avile gidesim var 10+5 şuan ne yapsam bilemdim