Aygunirmm Merhabalar. Philips avent in yenidoğan başlığının çekiminin çok zor olduğunu söylüyorlar. O yüzden yenidoğanda direkt +1 ay 3 delikli olan biberon emziğini öneriyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Eda-54 Aygunirmm kızım çekerken çok yoruluyor doymadan bırakıyordu 3 numaraya geçtik rahatladı şu an 4 aylık 5 numarayı kullanıyoruz
mrp2023 Aygunirmm ilk günler enjektörle falan daha mantıklı oluyor, yinede yenidoğan başlığıyla deneyin hiç çekemezse başlığı büyütün bu sefer meme reddi yapabilir
Aygunirmm bennanneyim yaa çok sevindim. İnanın çok kararsızım bu konuda. Parasında değilim elbette ama kullanmayacağı bir şeyi almak saçma geliyor. Umarım ben de kararımda yanılmam
Aygunirmm Eda-54 çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için 🙏🏻🙏🏻 sanırım ben de 3 numara ile başlayacağım
Blueeberryy Aygunirmm keske bnada diyen birisi olsaydi +0 olan rezalet +1 olani al alcaksan hastanede bebek yarim saat cekti ml azalmadi sonra evde lahsinoh vardi onu verdim bebegim hic emmedi beni lansinohtanda asiri geliyodu🤦🤦
Aygunirmm Blueeberryy +1 ay alıcam gibi duruyor zaten. Umarım tam uygun olur. Meme reddi de yaşanmaz 🙏🏻 çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için