Merhaba kızlar, ikinci hamileliğimde sona yaklaşmak üzereyim 32 haftaya girdik ben ilkinde bilinçli bir şekilde sezeryan istedim ve hiç korkmadım ama bi sürü yaşadığım olaydan sonra ilk çocuğum şuan 4,5 yaşında yani şu 4,5 sene içinde bende panik atak başladı ve zor zamanlar geçirdim şimdi ise hamileliğimin başından beri sadece doğumu düşünüyorum yani sonrasındaki ağrı falan onların hiçbiri aklıma gelmiyor sadece ameliyathaneye girmek tek başına olmak orda yatmak beni dehset şekilde endişelendiriyor ya orda panik atağım tutarsa iyi hissetmezsem diye ödüm kopuyor kalbim ağrıyor gibi hissediyorum o an daha kötü olurum diye napicami da bilmiyorum neler önerirsiniz 🥺🥺