Mhsnogzby cybex düşünüyorum hoş duruyor hemde çok çok dayanıklı ikinci çocuğum olursa ona kadar saklarım yani tekerlekleri de çok sağlam etrafında 360 derece dönmesi çok güzel sürerken ağırlık hissettirmiyor bir tanıdığım kullanıyor çok memnun oda 10 yılda saklasam hiç bir şey olmaz diyor