elfdnz80 benim de kimyasal muhtemelen dış gebelikte verdikleri ilacın etkisiyle oldu. Cidden çok moral bozucu en iyi ben anlarım biraz denemeye ara verip psikolojiyi rahatlatmak iyi oluyor sanırım. Biz kimyasal gebelikten sonra arastirsinlar, bekleyelim neden oluyo böyle bi anlayalım, denemeyelim bu ay filan dedik, denemediğimiz ay sağlıklısı oldu