papatyahanim1 Nz1 ben kullandım çok sağlam çok güzel fakat oğlum içinde uyumayi tercih etmedi yerde uyudu kardeşi kullanır insaAllah
prensesmoana Nz1 Merhaba. Ben bu markanın ahşap beşiğinden aldım. 25+4’teyiz. Kullanmak nasip olur inşallah 🤲🏻 Kullananların yorumları çok iyi. Memnun kalırız diye düşünüyorum.