Günaydın kızlar dün hastaneye gittim benek hareketlerinde azalma var diye açıklık 1-2 cm dedi hafif sancı varmış ama normal dedi yatış verelim dedi istemedim eve geldim geldiğimden beri bel bacak kasık ağrısından duramıyorum sabahı zor ettim sıcak duş squat vs yaptım açılmam ilerlemiş midir ne zaman hastaneye gideyim biri yardımcı olabilir mi acaba