Rose_07 Asena6532 zaten tek isim seçmiş siniz 😅 yanına parla koyayım mı derseniz güzel koyulabilir. Ama bu ara çok fazla var
mavikalpvemavikalp Asena6532 sıkılmadınızmı parlalardan asellerden lütfen derin tek başına çok çok çok güzel 😊
Meral_56 Asena6532 Parla ismini bir türlü sevemedim ben. Tabiki beğenip koyanlara saygım var. Derin ise çok güzel bir isim 🌸
Asena6532 ElaEge eşim parla istiyor ben derin.İkimizin de gönlü olsun istedim ama uymuyor gibime geldi
Asena6532 mavikalpvemavikalp eşim parla istiyor ben derin.İkimizin de gönlü olsun istedim ama uymuyor gibime geldş
Asena6532 Meral_56 eşim parla istiyor ben derin.İkimizin de gönlü olsun istedim ama uymuyor gibime geldş