Kızlar merhaba , 23.haftamdayım bebeğim 22. Haftada cok harkeetliydi gece gündüz vuruyordu dün birdne harkeetleri yavasladı gece acile gittim ama devletin makinesi cok kötüydü kalbi atıyor harkeet ediyor dediler ama hareketleri az mı cok mu tam göremedim cünkü cihaz azdı bir şey olmus mudur kızın harkeetleri neden azaldı birden :(