Sevimaltnn ben bi sürü kedili evde büyüdüm evlenip evden çıkana kadar da o tüylü arkadaşlarla sıkı bir dostluğumuz vardı, hamileyken kedi besledim kocamın pimpirikligi yüzünden bebek doğunca anneme verdim kediyi. Şimdi annemde de çok kedi var aman bişey olur mu diye sakınmıyorum bile oynatiyorum yeri geliyor oğlum yatarken yanına gidiyorlar. Dışarıda kedi görürsek koşup seviyoruz. Çocuğunuzun alerjisi yok belli ki olsa şimdiye kadar tepki verirdi, onu bu sevgiden mahrum etmemeniz önemli. Tüylerini kestirebilirsiniz, kum kabının önüne mat alabilirsiniz vs. Yani çok sevipte vermeyi ilk aşamada düşünmeniz üzücü. Birçok çözüm yolu var aslında. Evim küçük olmasaydı tekrar kedimi almayı çok istiyordum kısmet olmadı hiç.