İstanbulda gittiğim kadın doğumlarda hep tek kabul ettiler 2li test günü bile eşimi almadılar. Hatta kadın doğum acile girmem gerekti oraya bile almadılar o sancıyla tek giridm. Ama İzmirde devlete gittim orada eşim girdi. Muayene odası 2 bölmeliyse birisi muayene olurken başka kadınlar da aynı anda sonuç göstermeye vs girebiliyosa eş almıyolar bence ama tek parça odaysa ve başka bir hastaya alan yoksa eşi alıyor olabilirler