tugcemre58 Yaa ben akşam 11 den beri diş ağrısından öleceğim 6+2 haftalık gebeyim uyuyamadım bebeğr zarar gelecek diye dişçiye giymeyie de korkuyorum ama asla hafiflemiyor bile başına gelen var mı ne yapabilirim
Deletedmom_8793 tugcemre58 ben 26 haftalık 2 tane 20 dişi çektirdim aynı gün doktor izniyle sizde önce kadın doğuma danışıp sonra dişçiye gidebilirsiniz
tugcemre58 Anonim3400 ben gebe kalmadan önce o kadar çok ağrı kesici içiyordum ki artık bağışıklık oldu parol hayatta bende işe yaramaz karanfil de evde yok 🥹
Anonim3400 tugcemre58 önce kendi doğum doktorunuza sorun kaşe imza yapıp kağıt vermişti bana ama dişe gidebilirsin der, için rahat gidersin