Mervee09 ben de meme reddi yaşadım ama sarılık olup da hastanede yattıktan sonra oldu bu durum. Orda mecburen biberon ile besliyorlar ve bebeği geri aldığımda artık beni emmek istemiyordu. Sonrasında altı yedi ay sağım yaparak verdim ama en başından beri hep çok azdı benim sütüm. Çevremde biberon ve meme birlikte götüren bir sürü anne var meme reddi yaşamıyorlar. Şans işi galiba biraz da.
Önce emzirip ardından çay kaşığı veya bardak ile verin diyorlar galiba acemilikte insan korkuyor bunları kullanırken. Şimdi kaşık biberonlar çıkmış, emzirme destek sistemi diye bir şey de gördüm geçen alışveriş yaparken o çok daha mantıklı görünüyor bir bakın isterseniz videolarına.