dilcey tsk ederim cevabiniz icin benimde ilk dogumum olucak cok heyecanliyim devlet hastanesi oldugu icin cevremdekiler aman dikkat edin bebege sahip cikin bilmem ne gibi seyler soyluyorlar korkutuyolar insani bende vesveseli biriyim aklimdan cikmiyor bir turlu dogum kapisinda esim bekleyemiyormu siz ne zN DOGUM yaptiniz memnunmusunuz ben doktorumdan cok memnunum insallah dogumdada kendisi girer ve iyi ebelere denk gelirim