tomrisinaannesi benim kızım 7 yasinda. Kizimi sezaryenle dogum yaptım bacaklarımın ic kısmında tarif ettiğin gbi nohut gibi ucu olmayan bir sertlik çıkmaya başladı çok şişiyor yurutmuyo sonra iniyo bazen nadir patliyo. Çok çektim hala da devam ediyor. 3 tane farklı yerdeydi genel cerraha gittim aldırdım(hiç acılı değil uyuşturuyor sonrasında zor değil)
Kıllı biri değilim. Epilasyon yaptığım için önceden Ve bu 7 yilicinde 2 defa kuyruk sokumundan 2 defa kil donmesi ameliyati oldum. Son 7 yıldır bacağımda çıkanlarla kuyruk sokumundaki kil dönmesiyle savaşıyorum. İlk ameliyati kuzim 3 yaşındaydı kil fonmesi tekrarladi
2 ameliyati 2 ay önce oldum. 30 tane dikiş atıldı.kil donmesi diyiince insanlar kolay zannediyo kesinlikle değil. Çok cok zor..
Cildiyeye gittim o verdikleri hiç ise yaramiyo
Direk genel cerraha git kycuk operasyonla alırlar.
Ben bizzat yaşadım halada yasiyorum bunları yaşıyorum. Şuan 1 tane kaldı iç bacağında şuan sis yürütmeyi inan alistim artik. İnmesini bekliyorum bu şekilde genel cerraha gitcanim