Uyarfatma 30 haftalık hamileyim bebegi bazen aşağıda hissediyorum alt tarafıma ağrı giriyor acaba bebek aşağıda olup hareket ettiği için mi ağrı oluyor oramda kötü birsey mi dir acaba bilemedim
Marshmellom Uyarfatma benim ilk hamileliğimde kafasını dayamıştı o haftalarda çok rahatsız ediyordu dediğiniz gibi bi sorun olmadı yakın zamanda kontrolünüz varsa doktorunuza bi danışın isterseniz yine de
Marshmellom Uyarfatma benim ilk hamileliğimde kafasını dayamıştı o haftalarda çok rahatsız ediyordu dediğiniz gibi bi sorun olmadı yakın zamanda kontrolünüz varsa doktorunuza bi danışın isterseniz yine de
Cnsymn Uyarfatma benimde aynı 31 deyiz aşırı kasılmalar ve kaşık ağrıları oluyor sanırım yavaş ya yalancı sancılar ağrılar olcak büyüdükce hareket edemiyorlar
Uyarfatma Marshmellom 2 hafta var kontrolüme ama bu şekilde devam ederse mutlaka giderim arada oluyor sadece bebek baskı yapio sanırım
Tugbaab Marshmellom şuan aynı durumdayım. 32. Haftaya girdim bebek 29. Haftadan beri başı dayanmış bir şekilde. Doğumunuz nasıl oldu? Kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba
Tugbaab Marshmellom doğuma kadar sancılarınız kasılmalarınız oldu mu peki sizi zorlayan. Gece zor geçti benim için. Sanki kemiklerime değdi onu bile hissettim
Marshmellom Tugbaab 5 yıl oldu hiç hatırlamıyorum ama şunu hatırlıyorum alta çok baskı yaptığı için genelde uzanıyordum . WC yemek vs öyle kalkıyordum
Marshmellom Marshmellom birde bebek sürekli bi kenara toplanıyordu sertleşiyordu geçiyordu ama öyle uzun süreli olmuyordu
Tugbaab Marshmellom anladım aynı dediklerinizi yaşıyorum aşırı korkuyorum vaktinden önce gelir diye. Çok teşekkür ederim cevaplarınız için