anneyim01 vucudumuzda hissettiğimiz en ufak bir farklılığa internetten baktığımızda anında mezara sokuyor bizi internet, o yüzden hiç bakmayın orda yazanlara hepsi saçma sapan şeyler.
Geçen yaz baş dönmesi yaşıyordum hafif uyuşma şeklinde, MR çekildim raporu cıktı, doktora gitmeden önce kendim bakayım dedim merak ettim. Ne beyincik sarkması kaldı, ne beyinde su birikmesi kaldı yazmayan, doktora 1 gün sonra randevum vardı o 1 gün bana zehir oldu. Doktora gittim ve sonuç boyun fıtığı çıktı :)
O yüzden o güzel canınızı sıkmayın boş yere güzel düşünün. En kısa zamanda bir genel cerrahiye gidin hemen zaten ultrasonla bakarlar içiniz de rahat eder. Güzel sonuçlar almanızı diliyorum 🌸