enfla kızlar 26 haftalıkkn 920 gr dı bakyorm herkes. 1 kılo ustu soluor zayıf mı bnm bebegım acaba. 🙆🏼
SihirliAnnem enfla bence zayıf değil gibi ama sen daha beslenmelisin tabiki . Mesela ben 24 haftada 860 tık . Benimki şuan normalinden 2 hafta önde gidiyor gelişimi ☺️ Çok şükür yani. Sende dikkat et yine de .
Annee02 enfla canım bence bebeğinin kilosu çok iyi hatta 70 80 gram da fazla takma kafanı herkesin bebeği farklı kilo da ama sonun da tüm bebekler aşağı yukarı aynı kilo da doğuyor
enfla doktor bısey demedı ama herkes o kadar fazla yazmıskı okuyoruz bazn bu doktrlar cogu seyı onemsemıo solemıo merak ettm azda demedı mı acaba dıe🙆🏼
Lilbaby enfla Bence bu haftalarda kilolara pek takılmayın. Benim hep önden önden giden bebeğim, son haftalarda iyi beslenmeme rağmen kaldı. Doktor şimdi minyon bir kız olacak diyor. 38 haftalığım. Önemli olan sağlığı🙏🥰
Sevdalinka_30 enfla yooo benim 1 hafta önce yani 28+1 de ancak 1.390 gr o haftalarımda 900 lü rakamlardaydı ve Dr haftasına göre çok iyi demişti
enfla Sevdalinka_30 saolun kızlar ya etrafmda da ay mınıcık fılan dedıler burda da baktm herkes 1 kılo kusur fılan dedm doktor mu atladı acaba saolun🙂
Sevdalinka_30 enfla yok bebeğim gayet iyisin ama zaten mukayese etmek te sağlıklı değil İnan ki annenin kilosu ebeveynlerin bünye ve yapıları farklılık gösterir zaten Dr sana uyumlu olup olmadığını söylüyor için rahat olsun kimse aynı gitmiyor
Minikts enfla benim de 26 haftalık 940 gr doktor normal olduğunu söyledi, doktorun kötü birşey söylemedikçe burda yazılanları kendine baz alma bence 🤗
Flora34 Ben 32 haftalık hamileyim kızlar. Ve doktorum en son gittiğimde balık yağı vermişti. Gerçekten vitaminlerin çok faydası oluyor. 1800 gr olmuş bebeğim. İki haftada 600 gram almış yanii