Yel123- Kızlad yarın 32 haftalık olacak 10 gün önce hala bebeğim tersti dönmemiş dedi doktorum ne yapabilirim dönmesi için ilk doğumum normal oldu bundada normal istiyorum inşallah bu durumu yaşayan oldu mu
Cankus2 Yel123- Benimde öyleydi.32. haftamdan sonra doktor birkaç hareket vermişti onları yaptım sonra makat pozisyonuna geçti normal doğum yaptım. Doktorunuza sorabilirsiniz