Reginaphalange1 evet ödeniyor ama bu çok değişen bir tutar. Yani anlaştığınız yıla bağlı olarak her yıl belli bir zam oranı ile artıyor. Ben 4 yıl önce yaptırdığım için kızıma ödediğimle oğluma ödediğim bir olmayacak tabi. Bir de paketler oluyor mesela 5-10 yıl bir kerede ödeyebiliyorsun. Hiç zam vs etkilenmiyorsun ve toplu ödediğin için indirimli oluyor. Biz öyle yapmıştık. 10 yıl tek seferde ödedik. Ne kadara denk geldi hiç hatırlamıyorum.