5 de hastanede olucaz uyuyamıyorum şimdiden. İlki sezeryani ssvd çok istedim bekledim ama bebek dikislere baskı uygulayinca dikişle incelmiş dedi doktor riske atmak istemedik hiç sancı açılma da yok o yüzden sezeryan olucam. Dua beklerim Rabbim tüm doğum yapacakların yardımcısı olsun. Bu arada ilk kızımın doğum tarihi 17 Ağustos ikinci kızım 16 Ağustos olacak 😀 yarın kızım doğuyor öteki gün diğer kızımın doğum günü aynı gün kutlarız artık ☺️