Gnllctn Bir tek Benmi herşeyi çok ehvam yapıp takıntı haline getiriyorum yoksa her hamile olan annelerde oluyor mu?? İkizlerime hamileyim 35+2 yiz bebeğimin biri baş geliş diğeri ters sağlık ocağına gittim kontrol için ebeye siz anlayabilirmisiniz ters olan bebek hala ters mi yoksa dönmüş mü diye sordum evet dedi kalplerini dinledikten sonra elleriyle karnımı kontrol etti ve sağdaki baş aşşağı soldaki hala ters dedi oturdum 2 saattir acaba ebe biliyo mu? Hala dönmedi mi? Diye düşünüyorumm 🙄🙄
Minnak-123 Gnllctn neden evham yapysun yapma 😊 benimde öyle her gttğımde degişiydu hatta. Sezeryan olcagı belli sen normal olsun diyemi bukadar taktın 🥰