Kalbim_ sorun olmayınca erken baslatilmiyor sanırım . Bir de benimki araştırma hastanesi vaktinde başlatılıyor diye düşünüyorum. Özeller 32 de başlıyor stresi yüklemeye bir sikayetin yoksa kasılman ağrın 32 de neden nst ye gitdiriyorlar ki 32 den 38 e 6 hafta var.