Merhaba kızlar,
28 temmuzda regl oldum, 1 ağustosta ovulasyon testine başladım. Bat 25 ağustos 9 gün kaldı reglime ben ovulasyonda pik göremedim sadece 13 ağustosta yaptığım testim baya koyu çıktı burda sorduğumda kimi arkadaş pik değil dedi kimi de herkeste çok koyu çıkmaz dediler kafam iyice karıştı canımda sıkıldı. Regle 9 gün kala yumurtlama olur mu? Pik görmeden hamile kalan var mı ?