Kızlar çok şükür 32. Haftamdan erken doğum riski sonucu 36. Haftayı gördüm ama bebeğim çok yavaş kilo alıyor protein ağırlıklı beslenme yapsam da yumurta, süt,muz, kaşar peyniri,kefir,et hep tüketiyorum çerez falan bugün sezeryan günü aldım 5 Eylül Allah nasip ederse doğacak ama 36 haftalık olmasına rağmen 2450 kiloda ve 10 gün geriden geliyor modunu yüksek tutmaya çalışsam da hormonlarda etki ettikçe ağlama hissi geliyor eşimde yok yanımda iyice pskoloji nanay 🥲🥲