ikiprensannesii_ Saat 22 den beri belime ve karnımın alt bölgesinde değişik ağrılar. Var belimin tam ortasında sancı gibi bişey var içimde kötü bir his var çok korkuyorum 20 haftadayim neden böle oluyo hastane bize baya uzak normalmi böle olması acaba
Mrsz Sancı için erken aslında yediğin bişey dokunmuş olmasın ben bir kere yemek dokunmuştu düşük yapıyorum sandım öyle bir kramp girdi . yalancı sancı dedikleri şeyler 28 den sonra başlıyor bebek toplanıyor bir yerde kasılıyor falan ikiprensannesii_
Aleyzeee Sancı kasılman kaç dk da bir oluyor düzenli mi suyun veya leke kanama geldi mi iş falan mı yaptın ağır bir iş sancin artarsa bebeğin hareketini hissediyor musun bilmiyorum ama hisetmezsen bir gözük
ikiprensannesii_ Aleyzeee bilmiyorum belim bir duruyo sonra yine tutuyo. Gibi hareketler var ama aşağıda baya çok korkuyorum
ikiprensannesii_ Aleyzeee yok bir üs filan yapmadım kontrol ediyorum ama. Bişey yok şuan kanama su filan
Aleyzeee ikiprensannesii_ korkma canim sakin ol benimde 20. Haftalarda aşağıda olurdu hareketi hep yavaş yavaş yukarı çıktı büyüdükçe dinlen biraz eğer suyun gelir kanaman olursa leke olursa yada sancın artarsa öyle git bebek büyüyor annesi
ikiprensannesii_ Aleyzeee çok teşekkür ederim ilk defa böle ağrı ve sancı oluyo n daha birgün önce muane oldum bişey yoktu ama şuan böle olunca korkuyorum
ikiprensannesii_ Arimimi birden girdi belimin ortasına ve kasıklarıma ilk defl böle oldu çok korkuyorum şuan dinleniyorum ama hala var
ikiprensannesii_ Arimimi belimdekimi. Biraz önce çok kötü bir durum yaşadım bian başım döndü midem çok kötü bulandı eşim dışarı attı beni nefes almam için
ikiprensannesii_ Mrsz zaten bebeğim taş gibi oldu resmen. Suan biraz iyiyim gibi ne oldu bilmiyorum .