ilaydahh27 Kızlar bu benim 2. Gebeliğim 7. Haftadayım ama sol kasığımda ara ara tık tık kalp ritmi gibi bi şey atıyor bu nedir bilgilendirir misiniz beni
prenses34_ ilaydahh27 cnm ikinci gebeliğin de olsa bebek değildir o daha fasulye kadar bebek rahmine tutunma sürecinde olduğu için ve büyüme yaptiği içindir bağırsak hareketi de olabilir bence çünkü imkânsız yani bebek hareketi olması