iclalnur İyi geceler kızlar. Açlık kan şekeri ve insülin değerlerine baktı aile hekimi fakat ben tok karnına vermiş oldum kan testini. İnsülin değeri çok yüksek çıkmış. Tok verdiğim için yanıltıcı bir sonuç olabilir mi acaba?