Da-s diririirirm, iki serklajli bir ana olarak geldim 😇
İlk serklajim acil atilmisti. 1 cm açıklık ve hunilesme vardı… Full yattım. Hemşire eve geldi iğnelerimi yaptı, serum gerekli ise taktı. Hiç oturmadim bile… 21.haftada atılan dikiş 37de alındı ve bir gün sonra doğurdum.
İkinci serklajim önlem amaçlı yapıldı ve günlük hayatıma devam ettim. Taaaa ki bebiş ağırlaşıp ben gobuslenene kadar. Sonrasında kanamalar başladı, kasılma dolayısıyla olmuş, kasılmalar da kendimi zorladım diyeymis. Dinlenme haline geçince kanama kasılma kalmadı 👌🏻 şu an hastanede yatıyorum ama servikal yetmezlikten çok çok çok farklı sebeplerle🥺 güzel dualar edin bana 🤲🏻