Sa kızlar. 25 haftalık ikiz gebeyim. Detaylı ultrason yaptırmadım. Ayda bir perinatoloji bölümüne gidiyorum. Perinataloji bölümü de en az yarım saat inceliyor bebekleri. Şimdiye kadar bi sıkıntı görmediler . Ama yine de detaylı yaptır dediler. Devlette sıra gelmiyor detaylıya.. Özellerde çok pahalı. Sizcede perinatoloji bölümü herhangi bi sıkıntı olsa görmez miydi ??