Ben onunla öğrendim aşırı silikti herkes yalancıdır dedi beta verdim 106 cıkmıstı sonra kımyasaldır belkı adetıne 3 gun var bekle dedıler suan 14 haftalık olduk çok şükür yani sız çizgiyi gorurseniz bı kan verin burda paylasırsanız cok şey denıyor etkılemıyorsunuz :)