Edapkdmr canım umutsuzluğa kapılma aynı belirtiler bende de var göğüs şişliği sürekli uyku hali halsizlik . bende adet günüme 7 gün kala yaptım tek çizgi çıktı ertesi gün doktora gittim yani adetime 6 gün kala . Test yaptı hgc diye bi değer var kanda o 87 çıktı şimdi 3 günde bir gidiyorum çünkü artması gerekiyor.artıyorda şükür 265 di Cuma gün 😊 yarın tekrar çağırdı gideceğim