Isimsiz6 Hanımlar 18 haftalik hamileyim göbeğim çıkmaya başladı ama böyle tam yuvarlak değil göbek deligimin olduğu kisimdan ortadan sanki kesik gibi yani tam yuvarlak bir gobegim yok 😅😅😅ilk gebeligim kusura bakmayın buna bile endişe ediyorum
Zge12 Isimsiz6 herkesin yuvarlak olmuyor zaten kuzum bazılarının top gibi oluyo bazılarının yayvan endişe edecek bişey yok 😘
annesininincitanesi Isimsiz6 O haftalarda benim de öyleydi 20’den sonra o aradaki ayrım kayboldu top yutmuş gibiyim şu an 28 haftalığız 😅
Isimsiz6 Zge12 ya demi bende öyle düşünüyorum da işte insan görünce niye acaba demeden de edemiyor bide hurafe varya kız göbeği yayvan olur diye belki odur 😅
Zge12 Isimsiz6 benim iki kızımdada tuttu karnım yayvan. Ama bazen top gibi karnı olup kız olanda var hurafe işte ☺️
Isimsiz6 annesininincitanesi oyyy Rabbim sağlıkla kavustursun eşim bile fark edince moralim bozuldu nnapim 😅😅
Isimsiz6 Zge12 neyse ben hurafeye inanip içimi rahatlatayim ve sizde de oyleymis tamamdır 😅😅😅sağlıkla büyüsünler inşallah 😇
Isimsiz6 Zge12 işte onu diyorum ya kız olduğu için böyle rahatım hurafeye inaniyorum😅 kız cinsiyetimiz 😇
Nak Bende 10 haftalığım kızlar ama karnım şiş hissediyorum gece yatarken gerçekten hamile göbeği gibi oluyor sabah kalkınca hafif bir şişlik oluyor bu normal mi benim de ilk hamileliğim merak ediyorum