Busra6694 Kızlar 2 gün önce sezeryan oldum afedersiniz ama büyük tuvaletimi hala yapmadım ne yapabilirim hoşaf kayısı incir su bunları denedim ama yok hala
gecegunduz Busra6694 🥹kayısı suyu için devam edin içmeye sürekli sıvı tüketin yürüyün 🙂↕️ahhh ben 10 gün yapamamıştım
visnelicheescake Busra6694 vallahi hemşire sezaryen akşamı yani gece diyebilirim sabaha doğru lavman yaptı bir rahatladım ki allah ondan razı olsun bende çok hoşaf vs vs içtim ama herkeste aynı etki olmayabiliyor o an rahatladım iyi ki de yapmışlar
Serap09 Busra6694 zeytinyağı iç Bn o şekilde çıktım doktorum lavmana karşıydı yada magnezyum oksit vermedi bağırsak sistemin bozulduysa nasıl anlayacagiZ dedi kendin çıkman lazım dedi en doğalı zeytinyağı iç yarim fincan 4 saate cikarsin
Feyzannazire Duphalac şurup alabilirsin zaren büyük şişe her zorlandıgında kullanabilirsin günde 3kez içiyosun ve semiz otuda tuvalete cıkarıyo az bi filtre kahvede içebilrisin oda cıkarır başıkyagğı kullan iyi gelir ve magnezyum
blippi Busra6694 Bana lavman yapılmıştı ama bol kayısı suyu filan da içiyordum ama hemen wc ye çıktım sorun yaşamadım. Ama şimdi 3 sene öncesine gittim hastane odasında burnuma o koku geldi. Ameliyat sonrası kokusu. Ay ne günlerdi ya
beyzanuruzumcu8087 Busra6694 lavman kullan canım inan bana büyük tuvaletini yapınca nasıl rahatliyor insan ameliyattn sonra ben. Sezeryan olmuştum da ilkimde idrar büyük tuvalete çıkma çok rahatlatiyor insanı 🩵🩵🩵🩵🙏🙏 lavman al hemen