Kızlar selam,
3 hafta sonra işe başlayacağım, oğlum 4 aylık olacak. Süreci nasıl yöneteceğimi bilemiyorum 😞 İş yerinde sağım yapmak, oğluma yetecek mi o süt, oğlum sık sık ama az emiyor, annem buzdolabından çıkartıp nasıl hızlıca oda sıcaklığına getirecek devamlı. Süt ısıtıcı alsam mı? İş yerinden eve sütü getirmek için termal çanta mı gerekiyor bildiğniz iyi bir çanta var mı? Kafamda bu vb sorular dönüp duruyor çok mutsuzum. Bu süreçleri yaşayan anneler deneyimlerini yazabilir mi? Aklıma gelmeyen sorular da vardır