@senem0987 bu markayı 5 ay kullandım sonra FerroZinc kullanmaya başladım. Bu da muadili bence. İçerik aynı yani. Demir ilaçlarının genelinde kabızlık sorunu yaşanıyor. Dr’da söylüyor zaten. Yani ben iki markada da yaşadım. Eğer kuru kayısı, kefir, kuru erik gibi şeyler tüketmediğimde zorlanıyorum.