mooommmmyyy ayyy kızlar 34+3 üm göbeğim düştü rahat nefes alıyorum erken doğum riskimde var serklajlıyım korku bastı doğum yakınmıdır yoksa normal mi böyle olmasıı
zynpknt mooommmmyyy kontrolde söyle doktoruna da bir ölçsün olabilir ama bayağı tamamlamışsınız sağlıkla gelsin inşallah 😇