Annesii66 bebeğim yoğunbakıma girdiğinde anne otelinde bir kızla tanıştım özel hastanede yaptığını yoğun bakımı varmış fakat onlar söylediğin saatlerde ve günlerde görebildiğini sonrada iyileşmeyince şehirhastanesine sevk verildiğini söyledi. Şehir hastanesinde olaki kalırsa anne otelinde uyum sürecinde bebeğinle aynı odada kalabiliyorsun , öğlen hergün aralıksız 1.30 ta arena arena seslenip içeri alıyorlar. Yazdığım hiç birşey de art niyet yok benim çektiğim hiç birşeyi siz çekmeyin o kadar mental olarak yıprandım ki çaresizlik çok ama çok zor . Allah yaşatmasın o yüzden yorumlara dönüyorum bildiğim en ufak birşeyi sizlere söylemeye çalışıyorum. Sizlere faydası olsun bana yeter çocuklarınızı sağlıcakla kucağınıza alın bende açıkcası meraklı değilim şehirhastsnesine ama cidden iyi baktılar o yüzden söylüyorum yoksa sizin süreciniz belki orada daha iyi ilerleyecek zan altında kalmakta istemem siz okuyun geçin yazdıklarımı.