Seda_nur4760 Kızım 1.5 yaşında ve 1 aylık hamileyim tahminimce doğumu kızım 2 yaş 3 ay olunca olucak doktorlar en az 2 yıl olması lazım Sezeryan için diyorlar ya benim gibi araları yakın olan var mı sorun yaşadnız mı nasıl oldu
masalim35 Seda_nur4760 kizim geceb ay 3 yasina girdi 2 yasindayken hamile kaldim ondan once gecen sene dusugum oldu 4 aylik bu sene birdaha hamileyim herseyin normalse bir sorun olmaz korkma yani kan degerlerin falan duzgunse allahin izniyle bisey olmuyor bebegim sadece sezryansan birazcik fazla aciyomus dikis yerin o kadar
petronix Seda_nur4760 Arkadaşım 40 ı çıktıktan sonra hamile kaldı oda sezeryanlıydı hiç bişey olmadı korkmayın. Ama tabi 2 yıl diyorlar vücut daha iyi toparlanması açısından
tugba0090 Seda_nur4760 ilk bebeğimi sezeryan ile doğurdum 37 gün sonra kaybettim. Sonra ara vermeden tekrar istedik 4 ay sonra hamile kaldım Sezeryandan 13 ay sonra doğum yaptım kızım şuan 17 aylık ve ben 31 haftalık hamileyim yani 3.sezeryanim olcak biri 13 ay diğeri 18 ay arayla şuana kadar bir problem yaşamadım☺️
ABusraaaa Seda_nur4760 ilk sezeryanla ikinci arasında 20 ay vardı korkma Allah’ın izniyle birşey olmaz. 2. İle 3. Arasında da 2 sene 5 ay olacak nasipse (zamanını beklerse) ☺️
tugba0090 Seda_nur4760 Amin sizde sağlıkla kavuşun inşallah korkmaniza gerek yok eminim güzel ilerlicek☺️🩷
zeyka 2 cocuk arsi 22 ay 😁 oda yetmezmiş gibi 3. ye hamileyim. Bebeğim doğduğunda büyük 4 yas 2 aylık küçük de 2 yaş 4 aylik olcak. 4 yılda 3. Sezaryenimi olucam 😁
Biminikannesi Seda_nur4760 zaten bi sorun olsaydı dr direk söylerdi o sadece vücudumu kendini yenilemesi için ara 2 yıl diyorlar ama hiç Birley olmaz korkma onu veren rabbim kolaylığını da verir
Biminikannesi Seda_nur4760 benim 1 senelik olcak sezeryan olanı doğuma da yakın korkma Allah’ın izniyle birşey olmaz
Lavista 1.5 yıl arayla 2 sezaryen oldum ve bir sorun yaşamadım. Biraz bünye, biraz da şans. Allah gönlünüze göre versin sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun.