Bende 5 haftalıkken gittiğimde sadece kese göründü haftaya tekrar gel kalp atışına bakalım demişti ve o hafta dediğiniz gibi göğüs hassasiyeti im gitmişti ben tabi kafamda kurdum kesin doktor olumsuz birşey gördü bana söylemedi haftaya gittiğimde düşmüş diyecek vs vs kendi kendimi doldurup ağlıyordum durup durup göğüslerimi elliyordum hassasiyet vardı diye o bi hafta nasıl geçti birde bana sorun ama çok şükür tamamen benim kuruntummuş 6.haftada kalp atışını da duydum şuan 14 haftalık yine hiç bir belirti yok. Herhangi bir kanama, şiddetli ağrı falan olmadığı sürece aklınıza kötü şeyler getirip benim gibi kendinize eziyet etmeyin🥹 sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz♥️