Ayshaaa Nstye bağlandım sıfır sancı ama cati muanesi oldum 3cm açıklık varmış yatis verdiler şimdi . Ama bebeğim kafası yukarıdaymış dediler bekliyoruz suan
firdevsbl Ayshaaa Rabbim hayırlı kolay doğum nasip etsin sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.💓 ne sebeple gittiniz hastaneye kaç haftaliksiniz
ben21 Ayshaaa yatışa gerek yok bence bu durumda bebebçk yukarıda olması durumunu bende yaşadım. Açıklık olsun, sancını bekle derim boşuna zorlamayın
ben21 Ayshaaa geceden sancısı başladı sabah gitti aynı sana söylediğini söylemişti doktor. Yatış yapmadı çıktı eve geldi akşama kadar sancı 5 dk da bir e düşünce hastaneye gitti. 8 cm ile yatış yaptı 1 saate doğurdu maşAllah
Edamaral Ayshaaa merhaba ne yaptınız doğum gerçekleşti mi bebeğin kafası yukarı da demişsiniz merak ettim nasıl olduğunuzu
ben21 ben21 geçen gün yengeme de aynı şeyi söylediler eve dondu sancısı iki gün sonra geldi Elhamdulillah sorunsuz doğum yaptı