valeriaa_ sevoozby 3 kez yaşadm korkma hissetmiyosun hemencecik oluverip bitiyo ,sağlıkla kucağına al inş 🌸bi de bel ağrısı bende günü gününden var ,spinalle mi alakalı bilemiyorum hamileliğimden beri çekiyorm yani
Nalan_6552 sevoozby bnde de olmadı ama kendini üşütme doğumdan sonra Bn başımı üşüttükten sonra ağrı oldu ara sıra olur bel ağrım ama daha önce de vardı ve iğneyi hiç hissetmedim bile