Nur124 yeni doğum yaptım
Herkes herseyi yazmış ben sana fazla alman gerekenleri söyleyeceğim çünkü bende basit bir çanta hazırlamıştım eşim tekrar eve gitti 😂Bebeğe kesinlikle iç zıbın 4-5 adet al çünkü gerçekten beline kadar kaka yapıyor bez en az 15 adet al. Biberon ve emzik al lazım olabiliyor göğüsü tutturmak için kandırma yapıyorlar. Hastanede sağım pompası var ihtiyaç dahilinde getiriyorlar.
Duş almak çok rahatlatıyor havlu getiriyorlar ama kendi havlum olsun diyorsan havlu al.
Normal doğum yaptım kanama kontrolü yapıyorlar pijama çok zor oluyor kesinlikle gecelik al üşürüm dersen pijamada koy ama ilk gün gecelik giysen daha rahat olur. Çorap kesin al.
Depend al yanına çıkarken giyersin hastanede zaten hasta bezi veriyorlar kanama kontrolğ yaparken bez daha rahat oluyor dependin çıkması gerekiyor çünkü komple.
Ben iç çamaşırı hiç kullanmadım, emzirme atleti ve sütyeni almıstım sadece bir tane atlet kullandım göğüs uçlarım direkt penyeye değmesin diye onun dısında zaten ilk gün göğüsten aman aman süt gelmesi yok göğüs pedi vs ihtiyaç olmadı.