Mervekaram22 Nasıl gidiyor hanımlar kim ne için gidecek ? Biz pazartesi gideceğiz kalp atışı ve kese için Sizler ne zaman ne için gideceksiniz ❤️❤️
lotusflowers Mervekaram22 bende pazartesi gideceğim doktor öyle istedi ama sanırım sadece kese görünür bebek için erken diyorlar 5+4 oluyoruz o gün 🥲
babymom2026 Mervekaram22 çarşamba günü kese için gel dedi ama inşallah kalbi de duyarım o zaman tam 6+6 oluyorum 🐣