2020de oğluma dogum yaptım o sene herkez yaptıryodu şeker yüklemesini çevremdede bütün doktorlar öneriyodu bu sene hamileyim 22 haftalıgız kimle konuşsam doktorum önermedi yaptırma dedi evde kendin ölç filan diolarmış ve bu arkadaşlarımında hepsi özel hastaneye gidiyo bakalım bizim doktor ne dicek ben kendi doktorumun önergesiyle ilerlicem tabi