yagizinannesii Kızlar PembeMavi hastanesinde yakın zamanda doğum yapmış olan var mı ? 2021 yılında doğum yaptığımda eşler doğuma giriyordu. Şuan değişti mi acaba ?
Edum 2021 yılında bende orda dogum yaptım pandemi esintileri devam ediyordu sezaryen diye eşimi almamıştı Nedret hanım sizin normal miydi acaba
Edum yagizinannesii evet öyleydi hatta eşim refakatci kaldı annemi de istediğimde covid testi yaparak izin veririz dedi ziyaretçi zaten yasaktı sıkı bi dönemdi sizi duyunca şaşırdım 🫠
yagizinannesii Edum bizim de çok sıkıydı. Çiçek dahi sokmadılar. Bir eşim bir de annem covid testinden geçtikten sonra yanıma geldiler. Başka ziyaretçi alınmadı. Bende epidural oldum. Doktorum baştan eşin girecek mi diye sormuştu. Bende istedim kabul ettiler. Sizin neden o şekilde oldu acaba. Doktor mu karar veriyor ki
Edum yagizinannesii biz 9 eylüle aldık günümüzü o yıl bizimki erken gelmeye karar verdi sancı ile gittim doktorum da geldi iki defa sormama rağmen covid sebebi ile alamayız dedi bizde cok birşey diyemedik sağlık sonuçta diye
Tazeanne2016 Eylül ayında doğumum olacak , fotoğraf çekimi olacağı için eşim doğuma girecek , herhangi bir uyarıda bulunan olmadı giremez vs diye