Selam kızlar. 28 haftalık hamileyim. 3 gündür hastanede gebelik zehirlenmesi nedeniyle yattım. Tansiyonum ne yapsam düşmüyor kolay kolay. Protein kaçağı var. Kontrollü olarak bugün çıkış aldım. Pazartesi tahlillerim olacak. Hastanede resmen psikolojim bozuldu. Aynı odada olduğum 2 kişi Erken doğum yaptı. Onları gördükçe daha kötü oldum. Erken doğum yapmamak için neler yaptınız. Nasıl bir yol izlediniz haftanızı tamamlayabildiniz mi.