gurs https://hizliresim.com/gnuyu6e Hafta olarak 7+3 ama doktor gelişim bir hafta ilerde görünüyor 8+4 gibi dedi sizce cinsiyet nedir olasılık yani
gurs Baharln kaçıncı haftada öğrendin acaba erkekler daha erken belli ediyormuş ya kendini merak ettim😊
kalorisizpatates Yademm kaç haftalık oldu bak ben başkalarının cinsiyetine yorum yapıyorum tutturuyorum falan ama terzi kendi söküğünü dikemiyor ben 20 hafta olucam hala cinsiyet belli değil😅